Schriftelijke vragen deze week | week 2

Filter items
Nieuws
13 januari 2019

Actieplan Gaming - Innovatieve bedrijfsnetwerken en clustervorming
Flanders Future Techfund
Digitaal loket voor ondernemers - Uitrol

 

 

Deel deze pagina

  • Vond u wat u zocht?

Meer nieuws

  • Schriftelijke vragen deze week | week 7

    Schriftelijke vragen deze week | week 7

    15 februari 2019

    O.a. aangepast beleidsvoorstel 'samenwerking hogescholen en kmo's' en stand van zaken Plantentuin Meise.

  • Citizenscienceproject 'Oog voor Diabetes' zoekt burgers voor software om oogziekte op te sporen

    Citizenscienceproject 'Oog voor Diabetes' zoekt burgers voor software om oogziekte op te sporen

    11 februari 2019

    De Vrije Universiteit Brussel (VUB) lanceert met de Diabetes Liga en de Vlaamse Instelling voor Technologisch Onderzoek (VITO) het online burgerwetenschapsproject 'Oog voor Diabetes'. Het project wil de hulp van burgers inschakelen om een computerprogramma te maken dat de symptomen van diabetische retinopathie leert herkennen.  

  • Jonge professoren vragen aandacht voor genderkloof in onze universiteiten

    Jonge professoren vragen aandacht voor genderkloof in onze universiteiten

    11 februari 2019

    De Jonge Academie, een groep van jonge onderzoekers van verschillende universiteiten, lanceert een campagne om iets te doen aan de genderkloof in de academische wereld. Een grote postercampagne, een website en cartoons op sociale media moeten het probleem van te weinig vrouwelijke docenten en hoogleraren onder de aandacht brengen.

  • Beslissingen Vlaamse Regering - Economie, Wetenschap en Innovatie (8 februari 2019)

    8 februari 2019

    Subsidie werkjaar 2019 voor Vzw Team Bedrijfstrajecten en VIZIER2030 - een 2030-doelstellingenkader voor Vlaanderen.

  • Schriftelijke vragen deze week | week 6

    Schriftelijke vragen deze week | week 6

    8 februari 2019

    O.a. bugetten innovatieve bedrijfsnetwerken en speerpuntclusters en overleg met federale overheid over Artificiële Intelligentie.